rozumiem i zgadzam się
Kancelaria Chimowska

Szanowni Państwo.

W związku z sytuacją epidemiczną w naszym kraju, w trosce o bezpieczeństwo Wasze, Waszych rodzin, pracowników i partnerów biznesowych, oraz bezpieczeństwo naszych pracowników, uprzejmie informujemy że od 16 marca nasze biuro pracuje zdalnie do odwołania.

Wszystkie możliwe do zrealizowania w terminach zadania będą realizowane w w/w sposób - zdalnie. Przekazywanie dokumentów będziemy się starali przez najbliższy czas organizować drogą elektroniczną.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu mailowego, telefonicznego, przez FaceBooka, Messangera, WhatsUpa

eMail: biuro@chimowska.pl

Facebook: fb.com/KancelariaChimowska

Messenger: m.me/KancelariaChimowska

WhatsUP: +48 663 941 409

Rozliczenie Roczne
Rozliczenia rocznego zeznania podatkowego PIT
Kancelaria świadczy również usługi w zakresie rozliczania rocznych zeznań podatkowych. Rozliczenie roczne zobowiązane są złożyć wszystkie osoby fizyczne, które w roku podatkowym uzyskiwały przychody opodatkowane podatkiem dochodowym od osób fizycznych.
Z nami rozliczysz swój PIT przez Internet bez wychodzenia z domu!
Sporządzamy zeznania podatkowe dla wszystkich podatników, nie musisz posiadać podpisanej z nami umowy o stałej współpracy.
Rozliczamy PIT-y zarówno tradycyjnie, jak i przez Internet.
Jak rozliczyć roczne zeznanie podatkowe przez Internet
  1. Wyślij do nas dokumenty w wybrany przez siebie sposób:
  2. Sprawdzimy poprawność i kompletność dokumentów, a w razie jakichkolwiek nieprawidłowości skontaktujemy się z Tobą
  3. Jeżeli wszystko będzie w porządku, sporządzimy Twoje rozliczenie roczne
  4. Gdy zeznanie podatkowe będzie gotowe, poinformujemy Cię o tym przez e-mail, a po otrzymaniu wpłaty wyślemy do Ciebie gotowe rozliczenie roczne w formacie PDF
Na życzenie klienta istnieje również możliwość wysłania w jego imieniu zeznania rocznego drogą elektroniczną do Urzędu Skarbowego.
Wykaz wymaganych dokumentów i informacji do sporządzenia zeznania rocznego:
  1. otrzymane od pracodawcy informacje PIT-11, PIT-40, PIT-8C,
  2. kopia zeznania podatkowego za rok poprzedni (w przypadku przeniesienia ulg z lat poprzednich)
  3. informacje uprawniające do ulg, m.in.: wydatki na Internet, liczba małoletnich dzieci, itp.
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty!